CAMISETES TROBADES 2010

7 03 2010
 

El pròxim 9 de maig, diumenge, en el parc d’El Palmerar d’Alacant, se celebrarà la ja tradicional Trobada d’Escoles en Valencià de la comarca de l’Alacantí. Com s’ha fet altres anys, des d’esta Associació es va a distribuir la camiseta oficial dissenyada per Mariscal, entre tots els pares i mares que ho desitgen. 

El próximo 9 de mayo, domingo, en el parque de El Palmeral de Alicante, se celebrará la ya tradicional Trobada d’Escoles en Valencià de la comarca de l’Alacantí. Como se ha hecho otros años, desde esta Asociación se va a distribuir la camiseta oficial diseñada por Mariscal, entre todos los padres y madres que lo deseen.

Per a fer la vostra comanda:
Para hacer vuestro pedido:

1. Tindreu en les dependències de l’AMPA mostres de totes les talles perquè trieu les més adequades. N’hi han camisetes de les talles: 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, S, M, G, SG i EG. Podeu acostar-vos per veure-les el pròxim dijous, 11 de març, de 16:45 a 17:30 h. Les camisetes són, como els últims quatre anys, a 8 euros cada una.

1. Tendréis en las dependencias del AMPA muestras de todas las tallas para que escojáis las más adecuadas. Hay camisetas de las tallas: 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, S, M, G, SG y EG. Podéis acercaros para verlas el próximo jueves, 11 de marzo, de 16:45 a 17:30 h. Las camisetas son, como los últimos cuatro años, a 8 euros cada una.

2. Una vegada decidides les talles i quantitat de camisetes, s’haurà de realitzar l’ingrés del seu import en el compte de l’AMPA: 0093 0726 15 0041107095 (Banc de València, Av. Generalitat, 67) i demanar dos còpies: una per a vosaltres, i una altra per a l’AMPA.

2. Una vez decididas las tallas y cantidad de camisetas, se deberá realizar el ingreso de su importe en la cuenta del AMPA: 0093 0726 15 0041107095 (Banco de Valencia, Avda. Generalitat, 67), y pedir dos copias, una para vosotros, y la otra para el AMPA.

3. Cada família ha de fer una única comanda.

3. Cada familia debe hacer un único pedido.

4. Baixeu aquest arxiu, imprimiu-lo i ompliu-lo amb les dades que vos demanem i deixeu-lo, junt amb el vostre justificant de pagament, en la bústia de l’AMPA (a l’esquerra de la porta principal del col·legi), o entregueu-la al mestre/a del vostre fill o filla. Teniu de temps fins al 26 de març (divendres) per a fer la vostra comanda.

4. Bajad este archivo, imprimidlo y cumplimentadlo con los datos que os pedimos, y dejadlo, junto con vuestro justificante de pago, en el buzón del AMPA (a la izquierda de la puerta principal del colegio), o entregadlo al maestro/a de vuestro hijo o hija. Tenéis de tiempo hasta el 26 de marzo (viernes) para hacer vuestro pedido.

5. Les camisetes s’entregaran als xiquets i xiquetes a finals d’abril.

5. Las camisetas se entragarán a los niños y niñas a finales de abril.

Anuncios

Acciones

Information

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s




A %d blogueros les gusta esto: